Innovate Your dreams 2019.
Projekt „ Innovate Your dreams 2019“
Razredni odjeli 1.b i 2.a sudjelovali su u međunarodnom projektu „Innovate Your Dreams 2019“ (u slobodnom prijevodu Sanjaj inovacije) u kojem sudjeluje oko 60 zemalja svijeta, 2000 učitelja i 100 000 učenika. U projektu sudjeluje i 37 gradova Hrvatske.
Projekt je pokrenuo Microsoftov inovativni edukator i pakistanski učitelj mentor Khurram Whiz. Svaki tjedan učenici su rješavali po jedan zadatak. Do sada su njihovi zadatci uključivali zanimanja koja bi mogla postojati u budućnosti te traženje rješenja trenutno postojećih problema poput bolesti, zagađenja, ratova, siromaštva, nedostatka resursa ili vremena.
Sudionici projekta putem projektnih aktivnosti tijekom sedam tjedana razvijaju brojne kompetencije za budućnost: komunikaciju, suradništvo, inovativnost, maštovitost, zajedničko rješavanje problema, kritičko promišljanje te poznavanje informacijskih i komunikacijskih tehnologija ( alati Microsoft Coogle i Microsoft Translator).
Učenici su promišljali o tome kako razvoj tehnologije utječe na društvene promjene, crtali su stripove, izrađivali plakate i umne mape te prezentirali svoj rad drugim razredima. Snimali su i video. Zadatak u kojem su imali prezentirati ciljeve održivog razvoja izložili su u holu naše škole, kako bi bio dostupan svima.
Cilj projekta je pomoći učenicima da se s razumijevanjem pripreme za izazove budućnosti putem razvijanja vještina koje će im biti potrebne za uspješnije snalaženje u budućim zanimanjima. Učenici također putem projekta imaju i priliku vidjeti kako su ostali učenici, iz drugih zemalja uradili isti zadatak kao i oni te tako imaju priliku prikupiti još ideja i saznanja. Nakon završetka projekta sudionici pa i škola dobili su priznanja za sudjelovanje.
Matea Tomljanović, prof.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |